Åh vill inte?!

Åh, det är så trist att veta att mina föräldrar skall åka hem på torsdag och det värsta är att jag måste jobba imon.. Är riktigt mysigt att få ha dem här och laga mat till dem och passa upp dem! Bortsätt från dissen av grillningen igår som jag tvingade dem att äta ändå är allting underbart! Önskar att jag hade dem närmre... Nästa gång jag får komma hem är i jul.. hur långt bort som helst :( Börjar bli riktigt påfrestande att vara så långt bort från sin familj! Önskar att Niklas fanns närmre med.. Föreställ er ens första födelsedag utan sin tvillingbror:/ Inte okej :/ Suck!
Från och med nästa år skall jag aldrig fina min födelsedag utan honom!!

Sitter även och räknar lite på sommarens inkomst.. tänkte att det blir en chicagoresa nästa år med och sedan blir det en tripp i januari för att fira pappas 50 års dag.. Hm.. och sedan en weekend till Sthlm med Eric, och heeelst hade jag velat åka någonstans med Peeteera, bara vi.. Ah får se :)

*Nu blir det sängen iallafall för imon blir det promend med Kalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0