Chicago Blackhawks!!!

Vet inte vart jag ska borja. resan var lang men gick jatte bra! Min lilla favorit kom och hamtade uppmig ovh vi akte hem och packade upp och sedan at vi saklart Tacobell. De senaste dagarna har varit fyllda med shopping och godmat.  Traffat Estevan & Becky. Men det mesta och helt klart basta var nar Chicago igar tog stanley cup buklan, ochOffcourse Jonathan Toews!! Alla barer var fyllda med folk och alla skrev, firade, skrattade, tutade, det var helt crazy! De har inte vunnit pa 49 ar och i ar var det dags! Go Hawks! Skall forsoka skaffa en keps men det lar bli svart eftersom hela staden tanker likadant!

Well forovrigt skall vi down town imon och kolla lite och besoka konsulatet for lite arenden. Sedan bar det av till Wisconsin tror jag. Till Jackies och deras lakehouse for att aka bat och njuta!

Saknar min lilla familj, Inger & Eric!! Men men traffar dem snart. Nu blir det frukost och ut for Sushiiiiii


Kommentarer
Postat av: Eric

:)

2010-06-11 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0