Andas ut

Nu ar jag lov, eller nästan. Tentan gjorde idag, sista på näringslärakursen och det känns grymt skönt.
Efter en lång tenta blev det lunch och mys med Sandy på stan. Hem för att fixa och dona till Erics födelsedagsfika! Kanon lyckat men vi har dock mycket fika kvar, ajdÅ! Raskt mot iksu för att hålla punch! Skulle vidare på total men kände mig trött och hängig och skall nu gräva in mig bland alla nya snygga trender i Elle som jag fick av Bosse förra veckan :) Bara dega och ta det lugnt! Imorgon börjar styrketräningskursen och det kommer bli så skönt. Skönt att komma bort från en massa..... och läsa i en liten klass med en sak i fokus, idrottsmedicin!
Till helgen blir det bra med partaj och punchout weekend. Nu mår jag! Äntligen andas ut och njuta lite extra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0