FLÅT!

dålig vän? Jaaa. Missade Petra på skype idag. Feel terrible! Åg, min enda chans typ.. men hoppas hon godtar min dåliga uräkt - plugg, men som faktiskt stämmer och beslutar sig att skypa med mig på fredag!

En dag i skolan och sedan sälja galabiljetter, något som har visat sig inte vara av stort intresse detta år, why tänker då jag? Det är årets happening men alla är beiga, kul att man lagt ner all den tid :/.

Blev en utsökt måltid, kycklingwok med pasta och sedan Total training, wonderbart. Dock inte lika trött som vanligt men ah, nöjd är man ändå då man överlevt det :). Imorgon blir det tight, skola till  4, totaltraining kl 17, måste vara där 16.30, kvart över 6 är det punch till kvart över sju. hemma vid halv 8kvart i 8 som vanligt.. Long daaaay give me FRIDAY

Kommentarer
Postat av: mysan

ge mig tid med emlan <3

2010-03-03 @ 22:18:24
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: petra

jag vet inte om jag kan imon, ska jobba på kvällen så då kan ja inte skypa, men om jag nte jobbar på dagen imon så kan jag ju då!=)

2010-03-04 @ 06:20:51
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0