Sooon Friiiiday

Allt rullar på och snaaaart kommer jag hem!!! Finns inget bättre! eller kanske när jag får läxa upp inger för hon äter upp min gröt men ah, vet inte vilket som är bäst haha.

Nu iväg på kostseminarium och sedan blir det att ta till boken igen.. jojo tenta mig hit och tenta mig dit men snart är det ju HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG! Sweet som attan. Fredag är ju det bästa som finns och min fredag kommer bli den bästa på länge! Morgonspinning sedan fotografering för Punchoutdagen, jobba på MQ sedan stora Tacosen och häng. Lördag jobb och innebandy Kvalmatch nr 1!! Åh längtar och helgen efter.. hpll i er, det blir kvalmatch nummer två och UTGÅNG!! jojo! Nu jäklar :)






Vems lunch är detta?

 
Petra som bor i norge & måste vara billigt, eller Biffen som äger i gymmet?








haha den är min, så går det om man inte har fantasi en dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0