Swosch

 Nästa etapp
--> klara näringslära tentan
--> dra igång babysim
--> kirra kamsportardagen
... och icke att förglömma, galan. 

Snart firas det ett år :( Förslag på vad man kan göra!?
För övrigt hade vi finbesök från dalarna igår av självaste Minken. Han körde upp med sin minibuss och skulle sända innebandy och hann inom här på lite kvällsfika. Och visst vill man imponera, jojo, det blev müslikakor och nattamacka.. Haha har inte hållt mig vaken så länge en fredag på länge.. halv 12, yeah ;)

Och... Dagen innan tentan skall vi från jobbet träffas, se en inspirationsfilm, käka pizza och gå på Alice i underlandet. Åh trivs verkligen på jobbet och med de som jobbar där.

Vill göra något kul, petra, norge? Näääär??

Idag blev det ett löppass och ett gympass.. Tiden är knapp och jag ville mest  visa att jag levde och slänga upp ett nytt och gott recept :) Chili med nötkött, bakadpotatis med lime yoghurt :)














Kommentarer
Postat av: petra

ja du lilla duvis eftersom inlägget heter "23 dagar" soch jag skriver om att jag åker om 23 dagar så åker jag om 23 dagar:D Vet inte hur det ser ut med oslo, får se sen när jag kommer tllbaka från halmstad om det är ngn som ska hem då ngn helg=) hur leker livet i ume?

2010-03-03 @ 05:51:33
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0