Underbar helg

Denna helgen var lätt den bästa på länge!
Fredag - tacos som vanligt! Smask! Lördag tenta och sedan mot iksu för att Luncha med Eric. Vi unnade oss sedan 3 timmar på Iksu Spa med bubbel och bastu, underbart! Efter det var det hem för att dega en sväng och jag lallade över till ida för Rikards fördelsedag och idas läckra cupcakes!
2 timmar senare satt vi, jag och eric på bussen mot Allstars och en ljuvlig middag senare somnade jag mätt och väldigt belåten.

Södagen kom och vi sov länge, frukost på sängen och lite sova till. Mot Iksu för lite magträning och gruppuppgift och hann även med ett tufft Total trainingpass som gjort att min rumpa idag väääärker, Telemarkshopp - en klass för sig.

Hos oss serverades en fruktansvärt god söndagsmiddag - kött, potatis sås och stekta grönsaker och givetvis en hallonpaj till tv:n.

Även denna vecka började med rivstart. Upp för att äta en stadig frukost och sedan uträtta lite ärenden. Till Droskan med Myyyy ♥ och sedan redovisning. Hem till färdiglagad middag och viare till gymmet med min KoBo. Åh fick en Elle tidning av henne, sweeet! :) Nu blir det en Smoothie ala Ida och en knäckemacka, plugg inför nästa tenta och Hollywood fruar, imon är jag ledig kära vänner!



Kommentarer
Postat av: petra

åh så fint!!! Hur gick tentan?! Häls falun:)

2010-03-17 @ 06:34:20
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0