Grrreeeat!

Yiiiiha! Det är löst! Mitt stoooora beskymmer! den 5 juni skall jag vara brudtärna och samma datum har jag tenta här i umeå.. 120 mil emellan och jag tror ej att jag hade hunnit emellan på de få timmarna! Efter tjat, mail, ännu mera tjat har jag äntligen fått tag i en tentaplats åt mig och Eric och vi kan nu både göra tentan och vara på bröllopet YEEES! Hade ju aldrig dissat syrrans bröllop så känns skönt att jag slipper hamna efter i skolan!

idag har  vi fixat sånghäften odyl till sommarsittningen till helgen, åååh kommer bli så bra! :)
Annars idag, sjukling! urk inte kul.. men har samlat krafter så jag skall orka besöka ida och Rille i deras nya lya! lääängtar efter dem! i dont like att de har flyttat från nydala!!! menmen!..

Förövrigt hoppas jag på ytterligare ett extrajobb i sommar, ja ska man ändå vara här och slänga så varför inte tjäna mera kosing! 

I helgen vankas det inflyttningsfest och sommarsittning, some hooot pics will be upated ;) Nu öva in snappsvisor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0