Update!

Den senaste veckan har bestått av besök, trevligt besök. Först hade jag Sandybar på besök, myyysigt. träning, promenader och stadsbesök på schemat. Efter detta lilla besök kom nu kära mamma. i går kl 6.31 kom mamma och det vankades brakfrukost. Sedan lunch på droskan och efter lite grupparbete shoppade vi loss i staden. Gina hade rea, 29:- och jag köpte kläder för 349 som skulle kostat 2068:-, pretty happy. Tiden sprang iväg och sedan på kvällen traskade vi bort mot ängen och käkade välsmaklig pizza!!

Idag blir det dags för lite arbete, japp 1 Total och 1 Punchout, bara att styra!! Snart helg igen, vad händer då? Vill bara ta det lugnt, skööönt! Det är nu inte många veckor kvar tills Chiiccaaaago.

And allihop, tisdag 11 Maj är det Grabbkväll på MQ med hårmodeller och snygga kläder, dryck, tilltugg och så visas det hur man rakar sig med kniv, läckert and rabatt!. Sedan den.. hm 18? är det damernas tur, hårmodeller, fina naglar, bubbel och rabatter såklart!

Något mer kul? Ja just det. Det utfördes ett intervalltest härromdagen på idrottsmedicin som jag tappert klarade med guldstjärna. 45 sekunders intervaller med 45 sekunders vila, 20 gånger, saftigt men skoj måste jag säga. Många laktatstick i finger men det hörde ju till så! ;) Hm vem vet, lite mera löpning för min del på träningsschemat? Ja det är ju dags för blodomloppet inom kort! Nu ser vi till att få vårt Aerobaarbete klart så vi kan gå hem och njuta!



                                                                          Min pulskurva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0