Fredag 5 November

Då var det helg igen.. men en tung start.. Förstår inte varför vi måste börja kl 8.30, eller jo det gör jag ju men kl 7 i umeå är det inte ljus ute vilket betyder att min sovklocka inte ringt än.. tur man har Eric som drar upp en..

En gröttallrik senare var det Vo2 och laktatföreläsning följt av fysprofilen. Det innehöll idag, 1RM Bänkpress, 5 RM benböj, maxtest i brutalbänk och chins. Kände mig bra nöjd över bänken då jag pressande på strax över 55 kg. Benböjen likaså.. något som jag tror jag skulle kunna lagt på några kilo till.. ah mer benträning. Min bröstträning och triceps har gett resultat då jag även gjort en stor ökning i dips från 15 kg-hjälp till att köra 10x3 set med egen vikt! yaaay!


hem till matlådan och vidare mot Ica maxi och alla andra fredags galna som skall slåss om tacoingredienserna eller bara ta upp gångarna med sina vagnar, under timmen var jag hemma och nu blir det tacos innan jobbet kl 17!
Imon är det Bodycombathappening med Ewelie ♥ och det vill man inte missa, sedan vidare och avverka ännu flera timmar på Olearys, Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0