Lördag 20 November

Godmorgon Godmorgon... Vakna till skidor på Tv:n, inte okej, blä fy och nej inte okej. Det är kallt och hur mycket snö som helst ute, sen behöva se på ännu mera snö på TV och nyssna på den tråkiga speakern? Det gör inte direkt min lördag!

Hur som helst, gårdagen var busy som alla andra dagar. Spinning&bodybalance, hem till dusche, frukost nummer 2 och sdan vidare till Intersport. Var jätte kul och har ni "lärt" mig mer om skid och längdkläder, underställ och alla membraner. Med betoning på lärt, jobbar på det.. Känner att man har ju det lite tuffare i och med att jag typ inte känner någon i Halmstad som använder sig av olika lager underställ och grejer, Tävkbyxor och overaller är till barn och inte snygga tjejer.. så jag kämpar ;)


Vidare till Olearys och jobb..Det var otroligt lungt så jag och Patty fick gå av kl 19.30 och satt oss och drack en öl som resulterade i lite drinkar och mycket skratt! Flera jobb-stjärnor dök upp och peppade stämningen. Hade sjukt kul, kan inte minnas sist ja var ute? Typ 2 månader sen? Ja ibland finns det utrymme för att njuta med ;)

Nu blir det och handla, ska förska hinna gymma men kan bli tight för kl 15 är det tillbaks i servetriströjan på Olearys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0