Måndag 15 November

Äntligen hemma. Började morgonen med ett av de sämre gympassen, Shit! Jag som längtade.. Bänken stämde inte och på dipsen fick jag ont i bröstkorgen.. Jäkligt trist. På tal om trist.. dagens föreläsning om Gps klockan var grymt tråkig men blev nöjd då jag investerat i bra produkter till håret och när min nya kalender anlände! I love her BTW.

Sedan var det att göra sig snygg till jobbet som var väldigt smärtfritt. Karin du är så härlig och vi shoppade lite.. sweet. En jätte snygg "kofta" från Stockholm 500:- dock lite rabatt men hm..får suga på karamellen lite.. Sedan var det att slira till iksu för ett combatpass med Ewelie! Skoj som alltid! Var sugen på Bodybalance men bestämde mig för att det var vettigare att gå hem och äta mat och det gjorde jag. Nu har jag packat väskan inför imorgon. Spinning och knäkontroll! Intressant. Skall kicka Simons ass i Punchout och servera min karl en god middag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0