Måndag 29 November

En tuff morgon.. Efter 16 arbetstimmar i Lördags och 4 igår samt matlagning, bakning och julfika blev jag heeelt slut. Så idag var det tufft att gå upp.Det stod F-scan på schemat som möter belastningsmönstret när man går. För att se exempelvis om man pronerar osv. Hur som helst :) Efter det var det ett snabbt möte sedan hem för lunch.. Men ack va trist, ingen färdig mat så det blev så fab men makrill i tomatsås på ett knäckebröd och en smoothie. Inte den allra roligaste lunchen på tallriken MEN sjukligt god :).

Nu är det dags att reda ut några punkter på ToDO listan och sedan röra sig vidare mot ett Åstrandstest på IME, rapportskrivning för att sedan hoppas att maten står på bordet ;). Har jag tur finns det plats kvar på Linas TT idag annars blir det något annat innan jag beger mig för ännu ett pass på Olearys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0