Tisdag 16 November

Klar kl 10? Ja alla saker som var planerade denna dag var klara vid kl 10. Hade tränat spinning och haft knäkontroll där vi testade olika övningar för att träna och upptäcka knäinstabilitet!Kanon för mig och mitt instabila knä.. Men sen då? Ja Eric kom hem åt lunch, la oss och sov en timme och nu är klockan halv tre. Väntar på svar från D&D och Intersport.. intressant. Vill skriva massa i min kalender men den börjar inte förens December så... Ja trist..

Skulle Punchat med Simon men då hade han dubbelbokat, tråk.. Får se om jag går dit själv eller om jag kör något eller om jag helt enkelt nöjer mig med ett pass? Det räcker faktiskt gott och väl! Men punch är kul så får se hur jag känner mig om några timmar..

Börjar undra om det är jag som fortfarande sover.... har vi inget i skolan?? Jo Testmetodik men det är seriöst en föreläsning varannan dag alt el laboration.. soft som attan! Kanske dags att passa på och njuta, man vet aldrig när det slår till igen. Men nu ska jag försöka plöja lite plugg iallafall, tar ju som sagt lån för det här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0