Tisdag 9 November

Dagens schema: Kroppssammansättning. Dexascannade mig och hade 46KG muskler haha! Sweet. Fettprocenten var som den skulle hos en "kvinna" i min ålder och det kändes ju skönt! Haha.. Efter gårdagens kycklingvingar med sandra så kändes det extra skönt och efter tunisiens vienerbröd.. Så om några veckor är resultaten nog ännu bättre :). Efter lite andra mätningar så var det dags för mitt Överkroppspass och jag höjde i bänk..45 kg x 8, tufft men skönt. Tänkte testa daily non linear träningsupplägget.. denna dagen färre reps och tyngre och nästa pass lättare och fler reps.. Ja vill man utvecklas må man variera! Efter passet var det IVP möte och resterande tid har gått åt kalenderraggning och quesadillas!
Efter ett längre samtal tror jag han förstod lite bättre.. men den känslan är svår att förmedla.. ja har ni läst gårdagens inlägg förstår ni.. Min ena kalender är för kladdig, med bläck!! Not good! Försöker förklara för Eric att jag är stressad och jobbig för min kalender är kladdig men jag tror inte han förstår sambandet, men det gör jag. Har två andra fina men de är inte rätt, det är fel känsla i dem! Den ena är en riktigt lyxbitch men den går ut om några veckor.,. Eric tycker jag ska ha den under tiden.. men nej.. usch .. får rysningar, kalendrar har man inte bara för att ha, de är en del av mig.. kan inte utnyttja den bara ett tag.. känns inte rätt.. så nu har jag beställt en ny.. en som man väljer egna foton och ha i, gör en egen framsida och ja allt! Ber till gud att när dem dimper ned i brevlådan skall den kännas magisk! Givetvis fick petra vara med på en hel del sidor, givetvis kring jul!


Nu bär det snart av till Iksu för lite Combat och sedan massera Thorén!

Dagens Kalippermätning


Min kalender - me and my everything!

Kommentarer
Postat av: pj

vad är inlägget om mig?!?!??! AVVAVAVAVA

2010-11-10 @ 09:40:18
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0