Torsdag 11 November

Skönt med sovmorgon? Ja men inte när man har ett öga som gör jätte ont ifall man inte sovit 12 timmar? Dags att kolla upp det idag.. Missar en föreläsning, jikes.. men men.. Idag är det en hektisk dag med två pass, massera tegs hockey och sedan ha en massage kund hemma!. Men imorgon är jag ledig så jag klagar inte.. tycker bara det där med ögat ställer till det.. när ska jag hinna äta? Well de kanske ha en automat med något Wasa - äckligt - knäckebröd?

Igår blev det ett riktigt skönt spinningpass följt av benträning..ja vågar man kalla det det? Körde bara 3 set utfall då jag resterande tid stod och snackade skit med Bosse och Catalina med betoning på jag haha.. SÅ hann inte mycket mer men helt okej det med:P Hem till god mat och sedan till min frisör Jenny som har gjort mig FAB i håret, i just love it!

Tänkte försöka hinna igenom mitt totalpass, får se hur lång tid läkarbesöket tar, annars får det bli en träningsfri dag, helt okej det med! Känns inget kul att gå och träna om man måste tvinga och stressa sig till det, så jobbar inte jag. Vore dock jätte kul att överasska underbara Kalla på sitt pass idag, men det tiden får avgöra vad jag hinner med idag och inte.
Imorgon fredaaaaaag <3 Det vankas fin besök från Håkmark och godmat, me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0