Torsdag 4 November

Det är två hektiska dagar som jag lämnar bakom mig och blickar mot helg.. men det är ju just sådana dagar jag gillar. Onsdag: Ny kursstart, gym ÖK, Sittningsmöte, fixa lite ärenden, på spinning och vidare till Erics träning där jag igår fick klart om att jag skall massera spelarna. Roligt, får äntligen använda my pink lady.
Idag var det en trött jag som cyklade till skolan, 3 föreläsningar senare (en med Steve Fleck som är gurun inom styrketräning och periodisering), köra igenom mitt TT pass som va insane, slänga i sig mat och sedan hålla ett TT och ett PO.. Hamnade även på ett Zumbapass då jag kände att jag må ju ge det en chans, and i like it.
Hem och en dusch och fixa omelett, inte lika bra som Tuniserna men en skink, fetaost, tomat och basilika omelett senare var jag nöjd och tänker spendera resterande tid till att bara sitta i soffan, sweet.
Börjar klura.. vad önskar man sig i julklapp?
♥ Pulsklocka
♥ Silver armband
♥ Silvrig ljusstake
♥ Ett kors, inredning
♥ Ny kalender?
tja, blir kanske inte så svårt att komma på ändå.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0