Lördag 13 November

Lördagens resumé
Började morgonen med Erics goda surdegsbröd och fixade frillan inför jobbdags. Sista passet på MQ och det var delade känslor.. Har varit där sedan Januari och har trivts som fisken i vattnet.. Men det var ändå dags att göra något nytt men tackar och bockar till MQ! På jobbet var det både fullt upp och lite lugnare, precis som det skall vara. Direkt hem för att hämta mina kakor och vidare till Erics match som slutade 5-3 om jag inte minns fel. Min stjärna gjorde mål och jag blev så stolt :) Han är alltid bäst, i mina ögon.
Efter matchen bestämde jag mig för att stanna hemma och slappa när Eric åkte iväg med laget och åt pizza. Jag gjorde en god fisk och skaldjurssås med pasta och jag blev helt otroligt nöjd!

♥ Torsk
♥ Räkor
♥ Vittvin
♥ Persilja
♥ Lök
♥ En creamfraice med senap, vittvin & scharlottenlök

På tisdag får jag viktigt svar.. Under den senaste veckan har jag varit på Två arbetsintervjuer, En på Intersport & En på D&D. Jag vill verkligen ha båda. I fredags fick jag beskedet av Intersport som sa att jag var garanterad att få ett av jobbet och det kändes jätte roligt!! Så nu håller vi tummarna!

Imorgon är det personalmöte på Olearys och sedan Tacomys med Eric. Lite träning skulle varit på sin plats också..


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh va fin du är i håret! Love it!

2010-11-14 @ 20:01:07
Postat av: pj

snygg i håret!!!!!

2010-11-15 @ 08:36:57
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0