Måndag 11/10

Vilken helg jag har haft! Började fredagen med Spinning tillsammans med Eric och sedan mot flygplatsen för att hämta Nasse, Sofie ;). hem för frukost och en kort roundtour på Campus. En timme senare var jag en examinerad massör och detta firades med lunch på iksu!
Sofie och jag knallade på stan en sväng och fortsatt kvällen med en föreningsmiddag på olearys med en fantastisk fajita pita!! Somnade kl 9, hör och hämpna men detta betydde att vi var grymt fräscha på lördagen. En runda på stan, en promenad och innebandymatch började dagen med och fortsatt med tacos och en helkväll med fest! Allsång på rullstensgatan och vidare till en Rosakväll på Corona med det värsta rosévinet ever, men men! Söndagen ängnades åt återhämtning och mys!
Måndagen var tröttsam och stressig, en kycklinglasange och sedan TOTALT pressa sin kropp på Totaltraining och jag fick nästan springa ifatt mitt hjärta ibland! Grymt bra pass! En näve nötter och sedan Aerobic Dance med Sofie, ja vad säger vi, vi glänste ialf inte men hade Sjuklit roligt! Ser fram emot tisdag!! Punch med simon och forhoppningsvis en god middag!

Kommentarer
Postat av: simon

Haha, va i helvette! :D Kan ju inte lägga upp en sån där bild på mig!

2010-10-12 @ 22:02:11
URL: http://simonchorell.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken helg vi fick emelie eme;) Tusen Tack för Allt! Vi ses på onsdag, brakmiddag planeras! PUSS

2010-10-13 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0