Onsdag 13 /10

Då har man klarat av denna dagen också. Upp för en löptur med Ann kl 7 på morgonen, ibland undrar man vad man motiveras av men skönt var det :). Vidare hem för frukost och plugg medans Eric fortfarande sover...

Snabbt mixa ihop en matlåda och plugg på iksu en stund innan dagens laboration som handlade om tryckkänslighet innan och efter träning.. I och med min otroliga träningsvärk i benen var det tuff men vi körde på med styrketräning och tryckmomet.
Efter timmar i skolan begav jag och sandy iväg till Olearys för lite kycklingvingar! Underbart!
Nu har jag ägnat mig åt lite plugg och nu blir det mys i soffan. Tunisen och Halmstad snaaaaart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0