Onsdag 20 oktober.

Gårdagens pass.. ja vad säger vi? Vet ej om jag är rätt person att kritisera eller ifrågasätta men ja.. hm.. jag bev svettig i allafall och det blev min träningskompis iallafall. Huvudsaken! Och vi körde på stenhårt, bra där Lisa :) känner väl rent spontant att Friskis har en töntig jympastämpel som jag hoppades inte skulle vara den samma längre men efter gårdagens pass hade jag exakt samma uppfattning om inte värre... i och med att detta ändå var ett kanpsortspass? Uppvärmning till ballader och aerobisstretch/slag? jag vet inte.. jag ställer mig väldigt frågande till upplägg och val av kombinationer.. Är väl för att jag är bortskämd med Iksus enorma utbud och välutbildade instruktörer :). men som sagt blev svettig och det är väl huvudsaken.. Idag skulle det bli fysjympa men kompisen fick bra med träningsvärk fter gårdagen så blir nog ensam idag om jag inte hitt på nå annat :).

Hursomhelst, väskan är ompackad för Tunisien om 2 dgar och nu ska jag till Anja Gyllenbäck för pluggmys och lek med Miiiillton :):):)
Ikväll vankas det trerätters hos Fröken Wennerholm, har stoora förväntningar ;)


Detta är en bild tydligen från KiBox.
Ja det bara lyser friskis om det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0