Fredag 24/9

Dagen kunde inte bli bättre, fick godkänt på ännu en tenta och är nu så mycket i fas det bara går att vara. Detta firades med snabbshopping på stan då det slutade med två par skor och en halsduk i rostrött, riktigt läckert. Skorna hittade jag på Biancos utförsäljning och blev hel nöjd. Till skolan för att ha en laboration om blodsocker och den var riktigt mysig. Halva klassen satt runt ett bord och gjorde stick i fingret, vi fick alla något att tugga eller dricka (Mörkchoklad med semsa, kexchoklad, cocacola, russin osv.. mys fredag :)) på och se hur blodsockerkurvan förändrades efter 5,15,30min och en timme. Efter det så blev det till Maxi som resten av Umeå också skulle, med vässade armbådar tog jag mig fram. En sak som gör mig besviken VARJe gång är att det aldrig finns moga avokados och man får inte ta från näten med de mogna, såklart? Men seriöst, jag tänker inte hanlda 1,5 vecka i förväg för att få en mogen avokado?Nu vankas det tacos och jobb på Olearys. Hoppas på att friskna till genom mycket majs på tacosen och pepsimax till.


Kommentarer
Postat av: Simon

Vilken rejäl hand som sticker dig! :D

2010-09-26 @ 17:13:54
URL: http://simonchorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0