Fredag 24/9

Freeeedag, men det känns inte som en fredag för jag är sjuk.. Blir sällan sjuk dock har jag blivit det mer ofta på senaste men det har bara varit en eftermiddag eller dag.. Men detta känns som det kan sitta i ett tag.. jag som kommit igång bra med träning och allt :/ Ja det återstår att se.. Det blev en dag utan kontroll av kalorier vilket kändes rätt mysigt.. att ligga på soffan med en glass och tycka synd om sig själv :)
Efter att sovit heeeela dagen igår och Nite/day time medicin hoppades jag på att vara piggare idag. men det är . Nåväl ska försöka göra dagen lite bättre iallafall.. Har duschat och betalt räkningar... två av punkterna för idag.. skall se om jag lyckas ta mig till jobbet idag, vilket jag hoppas!
Nu är det inte långt kvar till TUNISIEN, sweet. Längtar grymt mycket efter att få ligga vid poolen och njuta av min nya bok som jag inte läst något av än, nä tänker suga på den karamellen tills jag ligger i 25 grader och njuter.
Nu får de blir lite make på och ta allt i slowmotion. Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0