Onsdag 22/9

Ett godkänt i Kemi, kunde inte kännas bättre. Nu har jag den ur vägen och kan bara blicka framåt:).
Måste börja med att berätta om mitt Amazing träningpass jag hade igår med Simon. Punchout givetvis och vi slogs för glatta livet. Är lite rädd att jag gjorde Simon illa ibland men macho som han är sa han inte något iallafall så kan nog andas ut. Magnus som  höll pass innan jag började har ni kommit tillbaka och hade ett grymt pass igår. Kände hur syret tog slut i magen.. jag ska göra det lätt: Passet var grymt bra och Simon och jag blev tillsammans ett oslagbart team som peppade tills pepparn tog slut :)
Morgonen idag började med min stjärna Ewelie och hennes spinningpass tillsammans med Jenny :) Och sedan vidare mot laboriations seminaium. Vi fick sluta tidigare och vädret var oslagbart för att vara en höstdag så Inger, jag och Eric gav oss ut på promenad och sedan blev det tonfisklunch - yummi.
En idrottsmassage senare är jag tillbaka igen, laddar om med lite mat och sedan blir det min tuff att motivera andra  i 'Moskva och sedan MQ-möte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0