Friday it is!

Nästan alla möbler är nu beställda inför flytten. Mio har legat högst upp på shoppingen och även Pks möbler fick stå för en fin soffa! Blev ett morgonspinningpass följt av mage i gymmet med Cecilia Wästergård! Alltid lika trevligt. Vidare till stan för lite bankärenden, fonder & aktier. Näst sista intervjun för cuppsatsen och sedan köpa försenade julklappar till farmor&mormor!

Lyckades flörta till mig en promenad med grannens schäfer Milo och det avslutar denna hurtiga dag. Det firas med hemmagjorda hamburgare till kvällsmat och att massera grannen. Imorgon bjuds det på jobb på Intersport och förhoppningsvis ett par nya skor!


Hade förhoppningarna med föera träningspassidag, men mitt ena knä har börjat spöka, antagligen överansträngt från all löpning så jag får hålla mig lugn någon dag till..

Modernt & lyxigt, min och Erics nya stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0