Hur ser livet ut just nu?

Helt fabulous! Sitter i en nyköpt kofta från Gina-rean och ett par mjukisar och njuter av ledigheten i Dalarna. Har kommit långt mec C-uppsatsen så denna helgen innebar bara fritid. har inte hunnit uppdatera denna veckan för jag harjobbat men det går snabbt att sammafatta: Underbart. Känns som framtiden har så mycket mera ljus och kan inte bli annat än amazing! har hunnit med löppass med intersport inför Blodomloppet och flertalet gympass, så jag har fått förhårdnader i händerna..

Kom till Falun i går klockan 06,30 och solen sken. Kollade på den nya lägenheten som är helt fantastisk. Gammeldags och endast 3-4 miuters promenad från båda mina gym: Måbättre & MQ, alltså centrala Falun. Träffade på mina nya chefer som även dem verkar vara riktigt härliga. Tummen upp so far.

Lördagen började med att ta igen missade sömntimmar och sedan ut på en löptur i skogen. Tråkigt underlag men antar att man får se det som extra utmaning med is, snö och gegga? Det blev sedan den bästa Chailatten jag någonsin druckit på Waynes(som nu komme bli mitt nya hak.) och sedan shopping.

Årets första Roséflaska
är inhandlad och om någon timme bär det av på förfest och min debut på Falukrogarnas dansgolv. Känns riktigt motiverande att skriva detta inlägg för det är otroligt lätt att skriva om saker som får en att må bra, det är framgång det!


Kommentarer
Postat av: catalina

Gogogo emelie!!!!!

Härligt när livet leker! Men de gör de mot människor som kämpar å ser till att saker händer=)Kram

2011-04-12 @ 07:40:41
Postat av: HANNA

godmorgon :D

2011-04-12 @ 08:08:07
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: petra

MISS YOU BÄSTIS

2011-04-13 @ 11:10:20
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0