Shoppin&workin

Min vackra lägenhet i all ära men den blir lite liten när man är tre.. Eller iallafall nu när jag vaknat och vill ut och äta frukost men vill inte väcka Minken... så slår av några minuter här. Har redaan städat garderoben med hehe..

Helgen har varit underbar!! I Fredags tog Eric och jag ledigt från skrivandet och jag och My åkte ner på stan och shoppade! Det blev en ny cape från Åhlens, and i loooove it, två långärmade tshirts från Gina, och ett par nya svarta jeas från H&M, billig och bra shopping! Bäst man passar på, snart blir det bara MQ kläder igen, men det är inget jag klagar på i och för sig.


I fredags blev det en vilodag för mina stackars knän, och igår en promenad innan jobbet. Snart beger jag mig mot ett tungs överkroppspass på gymmet innan det är dags att arbeta av 5 timmar på Intersport. Ikväll är det CMA och jag kommer sitta som klistrad!


Kommentarer
Postat av: petra

shoppa gör mig lycklig

2011-04-04 @ 21:09:04
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Minken

Du får väcka Minken...

2011-04-09 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0