Torsdag är alltid Torsdag?.

Fina naglar vs. flyttpacka? Ja det går ju tydligen inte att ha båda.. Men för stunden blev det faktiskt att packa trots att jag senast igår var så glad över att äntligen fått fina naglar. Så packningen är i fullgång och det känns otroligt bra. Dock inser man hur mycket grejer man har. Har hunnit samla på mig många godbitar på mina 3 ume år. 

Det blev sedan 2 kanon pass på iksu, grymma deltagare och fullt ös, känns alltid lika roligt och givande! Nästa vecka hoppas jag på att stöta ihop med Ewelie för att öva Freepower koregrafin inför sommarens pass i Falun. Nu tänker jag krypa ned för att vara utvilad inför morgondagens spinningpass och sedan temadag i skolan och sist men inte minst, MIN TACO-Fredag ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelieeeeeeee hur går det med Stockholms planerna? ;) kraaaaaaam

2011-05-03 @ 09:18:00
URL: http://cordreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0