My Dream - Brad Paisley

Igår, Dagen D, det var dags för min andra Brad Paisley konsert. Denna gång i Göteborg. Jag hade fått planscher skickade till mig, jag hade fått en fin cowboy hatt av pappa och all var klädda för tidernas bästa konsert. Mamma, pappa, Niklas, Robert och jag.

Blev insläppta en halvtimme innan alla och fick de bäst platserna. Förbandet var riktigt bra men inget som kunde jämföra sig med vad vi skulle komma att få se, Brad Paisley. Där kom han, skönheten själv, lika unerbar som tidigare gång. Vilken pondus, inlevelse, ödmjukhet och ett jävla drag! Publiken var som galna? Men konstigt? NOT!

Jag kommer inte försöka förklara hans konsert.. det enda sättet att få någon rättvisa är att använda hans egna ord, från hans otroliga låtar.. Med egna ord så kommer jag inte upp i den nivån. 

                                                     Till det större av det största,
Jag kom in, Backstage. Fick sitta passivt i ett hörn ett tag, la fram mina planscher, min hatt och skiva för att bli signad. Jag blev kallad för att fotografera snabbt med honom. Han knappt njuta av studen för det gick så fort..
Träffade en underbar fotograf som lovade mig mer tid med Honom. Efter hela "mötet" med alla inblandade i konserten var det min tur, Fotografen tog tre kort på oss, där stod vi och höll om varann och log.. Större än aldrig förr. han fick en liten present och sedan var det dags att skaka hand en sista gång! Amazing..

Tiden var knapp men ack så underbar.. De bästa stunderna varar inte för evigt. ni vet det, jag hade sagt det förr,               ♥ I Live For Little Moments Like That


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh! Det låter underbart! Vilken grej att få träffa honom!

2011-08-30 @ 16:02:03
Postat av: pj

UPPDATERA!!!!

2011-09-20 @ 08:15:55
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0