Kranken!

Här ligger man och är lite kranken och inget att småäta? Det är ju den gång som man med gott samvetet kan göra det? Suck.. nåväl.. Glädjande är iallafall att jag igår vaknade och upptäckte massor med rödagelehjärtan och ett jätte sött kort. Stämningen dog dock ut efter 4 föreläsningar om allt från laktatmetabolism och receptorer. Men kärleken blev sig påmind igen vid 6 tiden när det blev god tvårätters på O´learys följt av Love & other drugs! Kan säga att det var fler än jag som lyckats övertala sin kille att en chickflick var det enda alternativet på allahjärtans dag.
Idag mår jag som sagt lite dåligt men vad gör det.. det finns ju fördelar med det också. Mysa med Inger i soffan, dricka Pepsimax och pratade med Mamma & pappa igen efter deras resa till LasVegas. På min presentlista stod: Peanut butter MnM´s ( Looovely ), Vita Converse och en Pulsklocka! Så det går ingen nöd på mig trots allt.


I morgon gäller det att bli frisk för jag har fullspäckat schema:
- Morgonträning
- Grupparbete
- Två Pass (TT, åt Tollknäpper)
- Massera Thoren mellan perioderna på matchen.


En ytterligare sak som gör mig ännu mera lyrisk är att: Snart flyttar jag till Falun med Eric & inger, Minken kommer på besök i april och har jag tur har jag lyckats lura upp min Charmiga vän, Peetera samtidigt. Träning, god mat, shopping, spa (Högskoleprovet för henne) utgång & tacos, vem kan tacka nej?. Sedan kommer mamma upp... Tiden går fooort.

Kommentarer
Postat av: petra

haha du är crazy!

2011-02-15 @ 22:54:33
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0