Positivt tänkande

.. Man skulle kunna tänka att skrapa bilen, det är ju träning det med.. de som nu är rediga optimister.. Jag blir faktiskt riktigt förbannad varje gång jag inser att jag måste skrapa de förbannade rutorna och det ger mig ingentiiinnnng. Men nu när det är låga minus blir jag lycklig för då slipper jag ett av mina värsta I-landsproblem! Thank god!

Började förövrigt morgonen efter 3,5 timmes sömn men en morgonpromenad med Finaste Cissi. De få sömntimmarna berodde på att Team Thorengruppen igår blev klara för Allsvenskan och detta skulle firas. Jag var Erics alldeles egna chafför och jag fick njuta av alkoholfria drinkar på Olles, med Thorén & gamla jobbarkompisar.


En enda föreläsning idag, YAY skönt tänkte jag och det var det.. men nu sitter jag här med fyra vetenskapliga artiklar om hur man tränar för att uppnå maximal power, olika styrketräningsvarianter och muskelfibersammansättning. Riktigt intressant men det tar tid. Så nu tänkte jag variera mitt läsande med en timmes PO med Cissi!

Dagens lunch: Kokt torsk med bladspenat, avokado och smaksatt creamfraice

Kommentarer
Postat av: petra

det låter gott:)

2011-02-28 @ 22:26:32
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0