Pulshöjare

Flera pulshöjare; presenter, en pulsklocka, träningspass och innebandymatch, allt på en dag!!
Träningsväskan har stått färdigpackad i 3 dagar utan att någon burit iväg den till gymmet. Känns alltid bäst att börja veckan med att vara super taggad och redo. Men det få gå lika bra 3 dagar efter månda ändå. Grupparbete till frukost och sedan snabbt hem för att återvända till IKsu för 2 Total training pass och jag kan inte säga mer än L E V E R A N S! Sjukt roligt! Och det var ett riktigt tungt upplägg idag! Svänga om verktygen och trolla fram en massagebänk för att mellan perioderna massa vid Erics match. Thoren vs Ersboda. Ännu en pulshöjande match som slutade med 5-4 efter SD.

Nu ska jag sussa sött för i morgon blir det 2 morgonpass, skola och sedan Totaltraining&Punchout.. och vet ni vad? Det är snart helg!

En annan sötnöt är min Peetera som skickade ett paket till mig idag, blir så glad. Ett långt fint brev och Ricin för migg hår. All my love to you!




Kommentarer
Postat av: petra

hihi:) paket är så himla skoj! Du måste berätta hur det går med den oljan juuuuuu=)

2011-02-19 @ 07:37:29
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Häftig blog du har :)

2011-02-19 @ 08:15:10
URL: http://liisbethdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0