Träning igen

Slarvar man så går det inte bra! Mina sömntimmar börjar sakta men säkert trappas upp igen (tyvärr).. Men jag bestämde mig i morse för att duktig ordna detta och steg upp lagom inför morgonens spinning & corepass. Redovisningen gick kanon och jag är FORTFARANDE Anti-träning innan frukost. har inte ett enda argument för att träna (prestera) på tom mage och det fick jag bekräftat ännu en gång idag! Ja vi gör alla som vi vill men jag håller mig strängt till mat innan träning!!

Hem för en lunch och plugg och sedan packa om väskan för 30 minuter kondition med Eric samt ett tungt benpass i gymmet. Var ju tvungen att testa min pulsklocka på lite olika pass så blev tre idag.. Får se hur mina ben mår i morgon efter en höjning i benböj! Tacosen ligger stadigt i magen och jag är Helnöööjd!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0