Träning vs Lathet

Det gick över förväntan, dagens två pass. Det kändes riktigt tungt på eftermiddagen och jag ville bara sova.. men icke.. det blir man ju inte starkare av. Iallafall inte en dag som denna då det mest handlade om syndromet "lathet". Jag satt mig på cykeln mot ett gympass följt av stepmuskel. Gymmet var fullsmockat och jag fick ändra om lite i planeringen för att hinna med allt men det gick. Höjning i latsdrag! Sedan blev det stepmuskel. Tack Elin för ett kanonpass. Överförväntan.. alltså inte din prestation du skötte dig exemplriskt.. imponerad av min egen prestation! Tyckte ändå jag rockade en aning där längt fram ;)? Lite?

Det blev duschen och direkt i onepiecen.. cykling mot Mysan som bakade scones till mig. Fina du♥!

Nu  blir det till att dega lite inför morgondagens Wingatetest klockan 8. Föreläsning och sedan laboratioin: Blodtrycksmätning under benböj! Träning och en date med min alldeles fantastiska Ewelie. Räkor på menyn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0