Två stora kärlekar

Dags för omväxling för mitt liv handlar faktiskt om mer än bara träning mat och skola, fast man inte kan tro det ibland.. det är det enda jag bloggar om iallafall.. Så ytterligare två stora kärlekar i mitt liv:

♥Mitt skrivbord, min frizon. Jag kan sitta timmar i rad vid mitt skrivbord, i min värld. Pyssla, gärna städa i lådorna, bland mina ca 8 plånböcker (som jag byter mellan varannan vecka), skriver i min älskade kalender, skriver upp To do lists och surfar och vad jag tror är nytta!. Älskar det. Innan var det scrapbooking men nu är jag tillbaka igen vid mitt skrivbord som jag jämt hängde vid varje helgkväll för flera år sedan. Stor kärlek. I min nästa lägenhet skall jag ha ett stort skrivbord. DEt skall se lyxigt ut, allt i sin ordning, Lådor som innehåller massor med posi-its och block!



♥ Numero 2. Brad Paisley! My one and only hero.. En artist som bidrar till otrolig lycka i mitt liv. Hans låtar väcker otroliga känslor inom mig och ofta när jag kör så kan det bli till att jag gråter för att han är så fantastisk. Att gå på hand konsert i London i sommar är det bästa jag någonsin gjort! För en vecka sedan skickade jag en bok till honom som jag scrapat. Ca 8 sidor med berättelser om hur jag började lyssna på honom, vilken skillnad han gör och vad hans musik betyder. Tro mig jag frågade verken om vi skulle gifta oss eller om jag fick träffa honom. Utan det var endast en "fan-gest" För att få berätta om att jag fanns och att han är otrolig. Detta tog månader att göra, rätta texter, rätta formuleringar, bilder o dyl men nu är det iväg skickat och vem vem, kanske får jag svar? Det är inte det viktigaste, det viktigaste är att han vet om att jag finns och att han vet att han gör skillnad. Hans musik gör mig hel. OCH har redan valt ut minst 2 låtar som jag skall ha på mitt bröllop.. ♥


Två favoriter: Did och little moments.

Kommentarer
Postat av: petra

jag vet helt säker på att jag var en av dom.. tji fick jag;)

2011-02-19 @ 07:35:59
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0