Vilken start på helgen

Började med ett bra spinning och Corepass med Cecilia. En bra redovisning och sedan hem. Vi åker till ICA Maxi och handlar men innan så stannar vi på fiket på strömpilen och äter en jätte god lunch. Åker hem pluggar och sedan somnar en stund. När jag vaknar är Tacosen klar, pepsin kyld och jag bara njuter! Idag lördag, smög jag upp för att packa väskorna, grädda våfflor och koka ägg. Väckte Eric & Inger och bjöd på en hotellfrukost hemma. Eric fick ögonbindel och jag körde oss mot Övik. Vi stannade på Fjällräven outlet och slutade sedan på Äventyrsbadet i Övik.

Jag vann över Eric i att åka snabbast i ruschbanorna men fick väldigt blåa knän som konsekvens.. men vadådå? Vi stannade sedan och drack den godast Chailatten på ett fik och jag lyckaded hitta ett par nya vantar som jag sedan 1 januari varit utan. Dock inte de samma.. (och kära Emilio underbara vante.. du är inte utbytt. Har bara dessa tills nästa år då de förhoppningsvis säljer din vänstra kompis) Nöjda och glada körde vi hem... Lagade Krustader med svampstuvning, till huvudrätt blev det tacomarinerad fläskkarré, ungsbakade morätter&potatis, vitlöksbröd & sallad. Till detta blev det rött vin som var Erics debut.

Ah Fulländad heeeeelg. OCH den är inte ens över!! I morgon söndag, träning med Eric, Totaltraining och Spinning, solsidan& lasange! och förhoppningsvis en date med frugan!

Inger är tagen på bar gärning när hon gick bananas med jordpåsen

Kommentarer
Postat av: petra

typiskt Inger.. Vilken bra helg du haft smuilis!!!

2011-02-06 @ 10:24:22
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0