2011

Nämen.. nu har man hittat tillbaka, utvilad och fräsch. Kanske inte riktigt är lite kranken men bättre blir det efter en kopp Blåbärs-muffins-te. Ledigheten har varit underbar!! 1 vecka i Halmstad och 1 i Dalarna. Har haft premiär på sparken, träffat mina halmstad tjejer inkl älskade Jocke. Känner att en hel review av helgdagarna blir nog för mycket.. Så länge jag är nöjd så kan vi ju blicka framåt!

Nyårslöfte: Ja just det.. sa ju att man inte skulle ha ett sådant men efter ett samtal med min vise högerhand, Petra insåg jag att det var på sin plats och till min fördel. - Nyårslöfte 2011 - Gör bara det som gör mig gott!




Kommentarer
Postat av: petra

love you

2011-01-06 @ 12:57:56
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag och Petra kom tidigare idag på att vi skulle ha som nyårslöfte att börja kolla på nyheterna :) Häng på du med så kommer vi vara übersmarta till sommaren kompis!

2011-01-07 @ 20:50:37
Postat av: Anonym

Haha jag läser ju BLoggar Sandy.. det kommer man långt på :)

2011-01-07 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0