BOOTCAMP

Tror knappt att det är sant. Klockan är 8 och jag har varit vaken sedan strax efter halv 7, en lördag. Eric behövde skjuts till teg och jag fick köra what to do what to do. Nu laddar jag om för dagens BOOTCAMP med Lina.
90 Minuters tufft kombinerat pass med Total training och Punchout. De överlevande får en Gainomax som plåster på såren. Nu tänkte jag sätta på skiva för att kicka igång..

Gårdagen var även den lyckad. Började med en timmes morgonpromenad med min nya träningsbabe; Cecilia. Och på eftermiddagen ett Combatpass med min LOVELY Ewelie ♥. Vi redovisade våra "tå-blommor" och fick tentaresultaten från Testmetodiken. Till min förvåning fick jag VG men det är ju givetvis inget jag tackar nej till.. Jag hade varit lycklig om jag bara klarat den med!

Vidare ner på stan för lunch på underbara COSTAS, där det var laxpasta, kött, tzatsiki, you name it, allt delicious.
Dock gjorde jag en flopp och ramlade på golvet, japp pladask ner på magen! Bra drag! Sedan Tacos givetvis och film.

Nu börjar det bli dags, eye of the tiger på stereon och jag skall byta om! Kör så det ryker!


Kommentarer
Postat av: petra

lycka till! jag ska tänka på dig nör pumpar med sandra och linda;)

2011-01-22 @ 08:12:24
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0