Fin Fina Pass

Skepp och hojj! Veckorna går snabbt. I ochmed att jag är en envis och bestämd person bestämde jag mig för att flirta in mig hos mina gruppmedlemmar idag och bjuda på semla och pratade på inandning hela eftermiddagen, check!

Efter passet skyndade jag hem för att leverera en otroligt god kött gryta med ungbakad potatis och grönsaker! Lovely!
Vidare på två grymt fina pass. Första var fullbokat TT och grymt bra gäng måste jag säga. Vilken glöd. På Punchen var det riktigt bra stämning och jag säger det till mig själv varje torsdag, det här, det är min grej. Och givetvis blir man alltid extra taggad av bra deltagare!!

Nu har jag hemma-spa. Långdusch med hårinpackning, ny-manikyrade nails och insmorda fötter. Nu blir det gröt och att se handboll. Nu är jag enterligen klar med att måla blommor med tårna (skoluppgift) och i morgon skall det redovisas, en morgonpromenad med självaste Cecilia och ännu något roligt pass på efm. Combat med Ewelie alt mjukyoga!

Erics delicious kycklingpaj!


Kommentarer
Postat av: petra

vad effektiv du är!

2011-01-21 @ 05:12:20
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0