Lyckan är Total

Ny tränad, ett grymt Punchoutpass med Cecilia. Tempot, känsla, kraften, allt satt på plats och efter passet var det bara att skyyyynda hem för att fylla på matförrådet i magen för jag var helt slut.

Fick även tillbaka min Iphone idag! Smått sur på iphone som inte lagade min mobil men känner mig som en normal människa igen. Ja för ni vet väl att det normala 2011 är att ha en iphone/smartphone och inte en nokia utan färg, med snake som man måste gå in på telia.se/visamms för att få se bildmeddelanden. Nä Nokia i alla ära men nu är jag nöjd med att ha tillbaka min.


Kursstart idag, fördjupad fysiologi! Grymt intressant men ett späckat schema. Denna vecka är temat hjärnan och träningen påverkan. Ja.. jag målar blommor med fötterna och försöker bli bra. Vi får se hur det går.

Nu blir det att läsa lite fysiologi och krypa i säng, i morgon blir det morgon gym med Cecilia och löpning med Ann.
Det går bra nu, kompis det går bra nu!
Whats new at my house? Inredning & Lasange ala Eric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0