Träning & Planering

Då är man igång med verkligheten i Umeå igen..Det går ändå fort att komma igen efter 4 veckors ledighet och så länge det är full fart funkar det för mig. Gårdagens stjärna går till Cecilia som hängde med mig på Punchout. Det blev ett jäklar pass som satt spår till i dag i ryggen & bröstmuskulaturen och värre blir det nog.. Och det fanns ingen anledning att packa upp väskan för på lunchen idag begav jag mig på Linas Total Training och körde skiten ur mig igen.. Har ni inte testat Total så är det på tiden! Efter det var det dags att göra fin-liret på planeringen inför Bootcampet den 22 Januari! I Moskva, 90 minuters Bootcamp med mig och Lina i ledningen. Total & Punch inspirerat och vill man bli helt slut, ja då vet ni vart ni ska vända er!!
Måste erkänna att det känna tugnt i kroppen efter dessa pass, och det är väl inte konstigt efter några veckors uppehåll. Men jag tycker faktiskt inte att det finns något skönare än att få komma igen.. Man kan behöva de där dagarna att bara slappna av och njuta av annat. Samtidigt finns det inget bättre än att bara i god form.. Tur är väl att med vilja kommer man långt!

Resterande tid av dagen.. blir plugg och att göra köttbullar! Smask!

Nyår i Dalarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg klänning, varifrån kommer den? :)

2011-01-11 @ 20:23:43
Postat av: Anonym

Snygg klänning! Varifrån kommer den? :)

2011-01-11 @ 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0