Födelsedagsbarn och gobitar.

Det har hänt mycket. I onsdags körde jag och Eric ett tufft boxpass innan det var dags för tacos och sedan sängen för att klockan 03.00 stiga upp för en tågresa hem! Efter många timmars tåg och bilresa var jag och Inger hemma. Jag har haft det helt underbartt bland vänner och familj, älskar att vara hemma!

I måndags på min födelsedag var det hemresa och stötte på många beskymmer som exempelvis att inger inte fick åka med Swedbus.. Pappa var snäll och körde mig och efter många om och men var jag trött,less men hemma i Falun hos Eric igen.Resterande tid av min födelsedag spenderades med min Eric, tårta, hämtmat och soffan, precis som jag behövde.

Födelsedagspresenter? Oh yes, Odd Molly kofta, en  annan Stockholms kofta, pengar, Gossip Girl säsong 2, Thomas Sabo berlock, Smyckesskrin, Tavla med mera!


Nu är det dags för jobb igen. Har 17 arbetspass på 9 dagar innan min underbara Peetera kommer och vi ska ha tjejkväll bara vi, längtar.. så det är lika bra att dra igång med arbete så tiden går fort!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin tavlan var!!! Snart ses vi!!! mindre än en vecka:)

2011-07-28 @ 08:46:59
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0