Good Morning Gossip

Goodmorning Gossip Girl! Eller dagen började egenligen klockan 6 när jag gick upp för ett kortare löppass och ett gympass på Måbättre, hem till mannagrynsgröt på Havremjölk... faktiskt gott och nu 1,5 h framåt blir det underbara Gossip Girl. Har längtat efter detta hela sista året i Umeå. Att få sitta i en stor soffa i en ny lägenhet i en ny stad och bara kolla på Gossip så fort tid ges.

Idag blir det MQ och jag hoppas vi får mängder av varor så jag kan bli klar och få ordning på skyltningen och även för att tiden går mycket snabbare då man får plocka upp en massa nya snygga höstkläder. Efter de 8 timmarna blir de ytterligare 6 timmar på Olearys. Men helg är alltid helg, har jag tur blir det Tacos som personalmat? (hu inte en chans :/ )




Kommentarer
Postat av: petra

jag älskar gossip och jag älskar dig!

2011-07-15 @ 10:03:28
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0