Jaj blir så Lesss

Jaj blir såå leeess (Med Norsk uttal) För 4 år sedan hade jag en fin fin Odd Molly tröja i gråttull och vi älskade varandra. Men den glömde jag på en jävla trick i Oslo och har aldrig glömt henne.. Men nu har jag bestämt mig för att gå vidare! Så de senaste 2 dygnen har jag raggat på Tradera då de är slut i både Falun & Halmstad. Men folk.. (Jaj bliiir såå less), de budar sista 30 sekundrarna så de finns ingen chans att någon annan får den, snyft. De har gjort så på två fina och nu blir jaj leeeesss! Hoppas de dyker upp i stan snart så jag kan köpa en, en från Mamma och Pappa i födelsedagspresent.

Idag har jag iallafall njutit av min sista lediga dag innan de blir 12 arbetsdagar i rad.. puh men efter de blir det 4 lediga dagar i Underbara Halmstad. Tog sovmorgon, åt mannagrynsgröt istället för havregrynsgröt ;) och har varit och gymmat (Ett grymt bra pass.) på MåBättre. Har även hunnit städa bland mina lådor (med betoning på pluuuural, ouch) med träningskläder.


Nu blir de 2 avsnitt av Gossip Girl som jag fick från min Bästis, Väntar på Eric och då blir det intervallräning efter de skall jag hämta... min... nya.. jätte fina... vita... ♥  (Och lämna min dator på lagning, urk!)

Bästa lunchen på länge..

Kommentarer
Postat av: petra

du borde kanske skriva mer om din bästis?;)

2011-07-11 @ 19:31:20
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0