Landskapsringen

Ouff! sover för mycket!! Grymt trött nu men upp skall man, måste vänja mig av detta trams. Vaknade dock på det bästa sättet någonsin.. Inger väcker mig.. Hon börjar med att riva på mina fötter men jag försökte ignorera henne.. Efter 4 minuter kommer hon upp och slickar mig på näsan, Hon är så underbar så idag delade vi på gröten ♥. Strax kommer de och byter ut en del av vår soffa, så lär sitta hemma! Sen blir det stan och lite skrotlyftning på MåBättre! I dag blir majoriteten av gympasset Överkropp, älskade bänkpress och dips är ett smakprov av dagens gobitar ;)!

Myser på mattan
Tänkte att jag var tvungen att visa min nya fina Landskapsring så krigat lite med kameran och nu så :)

Kommentarer
Postat av: petra

vad fin ringen är!!! Och vad söt inger var på andra bilden!!=)

2011-07-08 @ 10:48:43
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0