Toppen, underbart, helvete och till sist nöjd

Vilken resa.. I lördags jobbade jag på MQ och direkt på mitt Boxpass. Klockan 17.30 slutade passet och 17.35 gick tåget till Stockholm. Hann med, Sweet. Sedan mötte vackra Gulsah upp mig och vihade riktigt mysigt. Bästa värdinnan någonsin! på söndagmorgon flög jag till Oslo.

Negativt på resan & Positivt på resan:
♦ Flygbussen kostade 250:- En främmande karl betalade min flygbuss
♦ En pepsi, tacoships och lite godis = 130 Nok    Vi åt och njöt
♦ Olearys SMÅ kycklingvingar Men de smakade som de skulle, mycket sås
♦ Försenad flygbuss Men smet före på en tidigare buss så jag kom ialf i tid
♦ Flyget landade 18.00 mitt tåg 18.08 Efter massa tårar fick  jag äntligen mat: 2 cheeseburgare på Take away
♦ Sprang från terminal 5 -2 och missade tåget som gick framför mina ögon.
♦ Försenat tåg = Missade anslutning Fick gratis taxi från storvik
Kom hem till Eric & Inger ♥


Overall blev jag nöjd trots krångel. Det som verkligen gjorde min resa var underbara Hanna Green! Vi åt flera goda glassar och bara var oss själva! Så underbart, finns inget bättre! När jag missade tåget och blev jätte ledsen kom en dam med en hund på perrongen som jag klappade och genast blev jag glad. Sist men inte minst tanten på Sj som såg att jag var ledsen. Biljetterna  var svindyra och sista minuten slut men hon lyckades trolla fram en sista minuten och till och med första klass! Underbara människa!


Ledig idag, ikväll blir det Olearys med MQ och jag ska innan dess träna, fixa naglarna och hämta ut min ring (Landsskapsring - Halland.)

Bolle - det bästa som finns i OSLO
I slottsparken
Utanför min gamla lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0