Aj, oj, men, Yes!

Gårdagen var både hurtig & lugn. På förmiddagen övade jag in min Freepower koregrafin och det gick jätte bra, skall fortsätta idag. Blev några timmars pysslande i soffan med räkningar, planering och organisering. Efter detta gav jag mig ut på Faluns gator och efter ett tag hade jag faktiskt hittat till Willys. Shopping inför lördagens inflyttningsfest, check.

Tog fel på en timme och missade MåBättres Crossfit - utomhuspass, besviken men hamnade på Jennys boxpass som satt fina spår till idag. Körde med en duktig instruktör så det blev ett tufft pass, just the way i like it.


Fick vända hem från min morgonpromenad.. jag som äntligen tänkte komma igång med dem igen efter 2 v uppehåll men då fick jag enorm håll från ingenstans och fick vända.. har haft problem med det på senaste tiden.. Till och med i stillsittandes position får jag det.. knepigt.. Nu blir det att softa en sväng. I eftermiddag --> Freepower koregrafi och hålla Boxpass 70 på Måbättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0