Jag har bestämt mig

- jag skall bli framgångsrik, inget snack om saken! Jag kommer inte nöja mig förens jag vet att jag är det och jag kommer njuta så otroligt mycket. Vad de än kommer till så tänkte jag bli framgångsrik, jag skall få  mina kunder på MQ framgångsrika när de lämnar butiken med en snygg och välfylldpåse med kläder, när jag serverar gäster på Olearys så ska varje en av dem känns sig speciella. Jag skall hålla den högsta klassen på mina pass på Måbättre utifrån mina förutsättningar. Min träning skall alltid utföras med 100% fokus och vilja! Jag vet det, jag skall bli framgångsrik!

Inte nog med det.. jag planerar, jag planerar något stort! Men först skall ni få en update från helgen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Emelie!



Du verkar ha det bra därnere, kul att se. Och framgångsrik? Eh, JA! Du är en sån brud som jag vet kan allt bara hon vill :) Lycka till med allt så hoppas jag vi ses snart!



Kraam!



Ps. Länkar din blogg nu ja ;)

2011-06-20 @ 13:56:17
URL: http://solleftealever.blogg.se/
Postat av: Ida

åå vännen det strålar om dig! :) du ser hur lycklig ut som helst och det finns inga som helst tvivel om att du kommer bli framgångsrik! puss

2011-06-21 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0