Lofe flows better with TurkiskYoghurt

Riktigt bra dag! Det är alldeles för sällan som man erkänner det, och idag gjorde jag det. Grymt roligt på jobbet med Staffan & Eva (Ägarens föräldrar). grymt skönt att jobba med! Sedan hem och gjorde en delikat skinksås med persilja och pasta till det. Freepowedancepasset gick riktigt bra! Måste erkänna att jag är inte fullt bekväm än med att hålla i förkoregraferade pass samt visa och utföra dem men det går faktiskt riktigt bra. Har väl tur som tränat karate i 6 år och hållt flertalet kator i huvudet ;). Grymt bra ös från alla håll och kanter!

Efter passet ringer Sandybar och gud vad jag saknat denna kvinna. Vi var odelbara i högstadiet och början in på gymnasiet, sen har vi som tur är stannat kvar i samma gäng och aldrig tappat varann! Alltid så skönt att få prata med Sandra! och hoppas även på att få långa dejtar med henne när jag kommer hem om 3 veckor!


Har även pratat med min praktikplats igår och de kunde gladeligen meddela att ca 3-4 veckor kommer jag genomföra tester på yrkessoldater i Stockholm, kanon för mig för det går fortare att ta sig hem från Sthlm än Karlsborg och så blir det variation, passar mig som handen i handsken!



God middag...
Godare "efter-tränings-snax" Turkisk yoghurt, hallon, solroskärnor, pumpakärnor och flingor

Kommentarer
Postat av: PJ

Vad skoj med praktikplatsen!!!:) vilka veckor ska du vara där??

2011-07-01 @ 05:12:24
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Maria Liljeqvist

Å, vad roligt att få spendera tid i stockholm! Kommer du att vara där något under v.28-31? Jag har nämligen semester då, vilken jag kommer spendera i just hufvudstaden =) Det skulle vara skoj om vi kunde ses isf! Kraaaam

2011-07-01 @ 09:54:22
URL: http://www.mariahpizzapiraya.blogspot.com/
Postat av: fesk

kan inte FATTA att du kommer till mig imorgon, guuud vad mysigt. ælskar dig darlo

2011-07-02 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0