Sverige <3

Sverige i all Ära! ♥ Tackar för att just jag är Svensk! underbara nationaldag med solsken och nationaldagsfirande på Tv:n, hade jag varit i halmstad hade jag stått på torget och sjungt nationalsången men så är inte fallet. Så det blev en repa på Falunsgator. Var hundratals studenter med studenthattar som sjöng och bjöd på sig själva.

Införskaffade smågrejer till lägenheten och hann även börja dagen med en löprunda, skönt! Resten av kvällen skall jag njuta av vår lägenhet, ledighet och ta en promenad med inger.

Men först lite bilder.. fortfarande små grejer att fixa som gardiner, upp med en TV i sovrummet och några tavlor..

Vardagsrum
Kök
Sovrum
En del av vår walk-in
Badrum

Kommentarer
Postat av: Ida

Jäääääääklar vad fiiiiint!!!! Riktigt mysig lägenhet!! Puss

2011-06-06 @ 19:51:25
Postat av: debbie

åh, vilken mysig lägenhet ni har :) ska bli kul att få se den nästa helg :)

2011-06-10 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0